(COVID-19)

KORONAVIRUS

Vi står overfor en unik situasjon som endrer seg fra dag til dag. Vi har allerede utført flere forebyggende tiltak på tvers av organisasjonen for å minimere eksponering og videre spredning av viruset.

Vi har nylig tatt steget om å be flertallet av de ansatte som har kontorbaserte roller, om å jobbe hjemmefra ved hjelp av eksterne teknologier som gjør det mulig for oss å drive tjenestene våre, inkludert kundesentre, for å fortsette normal daglig drift.

Ved hjelp av ytterligere beredskapsplaner for bedriften følger vi prosedyrer for å forebygge og minimere virkningen av COVID-19 og dermed sikre levering av LPG i regionene våre. Skulle situasjonen forverres, vil vi sette i gang nye tiltak for å sikre at våre mest sårbare og kritiske kunder har den gassen de trenger.

For øyeblikket forventer vi å holde forstyrrelsen av servicenivået vårt til et minimum. Vi overvåker situasjonen kontinuerlig og endrer forholdsreglene og instruksjonene våre for å beskytte våre ansatte og kunder basert på retningslinjer og veiledninger gitt av lokale og nasjonale myndigheter.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål.

Vær trygg på at vi forplikter oss til å tilby best mulig service til alle kundene våre og jobber hardt for å minimere eventuelle påvirkninger.

Hvilken rolle kan du spille som en verdsatt kunde?

Sikkerhet og velferd for våre ansatte er avgjørende i dette utviklende miljøet, og vi ber derfor kundene om å

• Vise tålmodighet i disse utfordrende tider.
    Vi vil gjøre vårt beste for å minimere eventuelle forstyrrelser i servicen vår

• Følge beste praksis og unngå menneskelig kontakt med våre sjåfører og ingeniører

• Hvis du har spesifikke instruksjoner i forhold til dette målet, gi oss beskjed

• Hvis du administrerer ditt eget lager. Hold oss oppdatert på endringer i forbruket